FAQ of veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen of FAQ over storingen bij rolluiken en bedrijfsdeuren

FAQ over onderhoud, reparatie en beveiliging van rolluiken

Welkom op de Veelgestelde Vragen (FAQ) pagina van RDS Rolluiken en Deuren Specialist. We begrijpen dat u vragen kunt hebben over onze diensten zoals reparatie, onderhoud en beveiliging. Daarom hebben we deze pagina samengesteld om de meest voorkomende vragen die we ontvangen te beantwoorden. Of u nu meer wilt weten over onze geavanceerde beveiligingssystemen, de onderhoudsvereisten van rolluiken of het onderhoud dat we bieden, hier vindt u uitgebreide antwoorden en nuttige informatie.

Bekijk ook onze handleidingen

Voor meer informatie over de werking, het onderhoud en het gebruik van uw rolluiken kunt u ook onze handleidingen raadplegen van de meest bekende merken rolluiken en bedrijfsdeuren.

Heeft u nog vragen?

Mocht u toch nog een vraag hebben die hier niet wordt beantwoord, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons deskundige team staat klaar om u verder te helpen.

Veelgestelde vragen of FAQ over storing en reparatie van rolluiken en bedrijfsdeuren

Kunt u bij ons terecht voor zonweringsrolluiken? 

Ja, dit is zeker mogelijk. Alleen bent u voordeliger uit als u hiervoor een zonweringspecialist uit de buurt inschakelt.

Is het mogelijk om alle merken rolluiken of overheaddeuren door ons te laten repareren? 

Ja dit kunnen wij, wij zijn merk-onafhankelijk en wij hebben de meest voorkomende onderdelen op voorraad. 

Kunt u bij ons 24/7 en 365 dagen per jaar terecht voor storingen aan rolluiken of overheaddeuren?

Ja wij streven ernaar om alle storingen aan rolluiken en/of overheaddeuren voor onze vaste klanten op te lossen. Het kan voorkomen dat we nieuwe klanten niet altijd direct kunnen helpen. Desondanks proberen wij u altijd telefonisch te helpen en/of door te verwijzen naar collega’s of concurrent bedrijven. 

Kunt u als vaste klant bij ons op rekening een reparatie laten uitvoeren aan een rolluik of overheaddeur?

Dit is in de meeste gevallen mogelijk, maar wij hebben wel de policy dat wij u met spoed helpen en dat wij dan ook graag direct of binnen een aantal dagen de betaling op onze rekening bijgeschreven zien worden. 

Berekenen wij altijd voorrijkosten voor een reparatie aan een rolluik of overheaddeur, ongeacht de afstand?

Ja dit is zeker van toepassing. De. hoogte van de voorrijkosten is afhankelijk van de urgentie, of dit dag/avond/weekend storing is. 

Kunt u bij ons terecht voor vragen of uitleg over rollluiken of overheaddeuren?

Ja wij zullen u te allen tijde zoveel mogelijk proberen te helpen. Tevens kunt u op de website de meest voorkomende gebruiksaanwijzingen vinden. 

Heeft u garantie op de door ons uitgevoerde reparatie werkzaamheden aan uw rolluik of overheaddeur?

Ja u heeft hier garantie op alle door ons vervangen onderdelen en de montage daarvan. De garantietermijn die u hiervoor bij ons heeft is 1 jaar na uitvoering van de werkzaamheden. 

24/7 storingsdienst

085-0601788

Wij komen direct

voor bedrijven en winkels!

Heeft u ondanks deze FAQ of veelgestelde vragen toch nog vragen? Bel ons gerust of vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Chat openen
Hallo,
Hoe kunnen wij u verder helpen?